ONLINE SZOLGÁLTATÁSOK

Online tanácsadás

A mai rohanó világban egyre nagyobb szerepet kap az online világ, s ma már természetes, hogy ügyeink nagy részét interneten intézzük. Erre figyelemmel lehetősége van arra is, hogy otthonról, egy előre egyeztetett időpontban online formában, Skype konzultációt vegyen igénybe jogi kérdései, problémája megvitatása érdekében.

Az online tanácsadás igénybevételéhez szükséges egy erre alkalmas szoftver (pl. Skype), valamint okostelefon vagy számítógépes webkamera. Skype konzultáció igénybevétele esetén Önnek elsőként telefonon vagy e-mailen kell felvennie velem a kapcsolatot, melynek során a konzultáció témáját, a konzultáció időpontját és a konzultáció díjának rendezését egyeztetjük. Amennyiben az ügyben rendelkezik már előzményi irattal, úgy kérem, hogy azt e-mailen vagy Skype-on a konzultációt megelőzően szkennelve vagy lefényképezve küldje meg részemre. A kapcsolatfelvételt és az adatok megadását követően a konzultációról díjbekérő kerül megküldésre az Ön által megadott e-mail címre. A díj a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra történő banki átutalással fizethető meg. Az online tanácsadás feltétele, hogy annak díja az ügyvédi iroda bankszámlaszámára átutalásra kerüljön legkésőbb a lefoglalt időpontig. A díj magában foglalja a megküldött iratok előzetes tanulmányozását és a tanácsadást.


Szerződéskötés (távazonosítás, távelőttemezés)

Az online világ egyre nagyobb térhódításának köszönhetően ma már arra is van lehetőség, hogy okirat szerkesztése és aláírása esetén se kelljen személyesen az ügyvédi irodában megjelenni. Ebben az esetben az ügyfelek azonosításának és az ellenjegyzésnek a Magyar Ügyvédi Kamara által meghatározott szigorú feltételei vannak.

A távazonosítás menete:

  1. Kapcsolatfelvétel, távazonosítás menetének ismertetése, adatok bekérése.
  2. Az adatok megküldését követően nyílik lehetőség a szerződés-tervezet előkészítésére.
  3. A szerződő felek részére megküldésre kerül e-mailen a szerződés-tervezet, melynek áttanulmányozását követően a szerződő felek e-mailen módosítást, kijavítást, kiegészítést kérhetnek. Amennyiben szükséges, a módosított tervezet ismételten megküldésre kerül a szerződő felek részére.
  4. Ha a szerződés-tervezetet minden szerződő elfogadja, sor kerül a szerződés véglegesítésére, és a feleknek történő megküldésére postai úton vagy e-mailen; egyidejűleg megküldésre kerül a számla a megbízó részére.
  5. A szerződő felek az okiratokat aláírják, egymás részére eljuttatják, majd az utolsó aláíró fél az aláírt szerződéseket visszajuttatja részemre.
  6. A szerződések megérkezését követően minden szerződő féllel külön időpontot egyeztetünk a távazonosítás elvégzése érdekében, melyre elektronikusan Skype programon keresztül kerül sor.
  7. A távazonosítás során sor kerül a szerződő felek azonosításra, személyes okmányaik kamerába történő bemutatására, a szerződés lényegi részének ismertetésére, majd a szerződés és egyéb okiratok bemutatása után az aláírások sajátként történő elismerésére.
  8. Ellenjegyzés.
  9. Az okirat ellenjegyzését követően a saját példányok postai úton megküldésre kerülnek a szerződő felek részére.

Amennyiben további kérdése merül fel a távazonosításról és a szerződéskötésről, úgy a Kapcsolat menüpont alatti elérhetőségeken forduljon hozzám bizalommal.